Treballs de recerca de 2n de batxillerat (2019-2020)

Els dies 13 i 14 de gener l’alumnat de segon de batxillerat va defensar els seus treballs de recerca davant dels tribunals, formats per membres del claustre del centre.

Durant la tarda del dilluns i el matí del dimarts, els alumnes van poder fer la presentació oral del treball de recerca que van iniciar el tercer trimestre del curs passat, quan cursaven primer de batxillerat.

Els temes de les investigacions han estat molt diversos (salut, alimentació, moda, cultura, esport…), ja que donen resposta a les inquietuds i hipòtesis de cada alumne.

La superació d’aquest repte es considerada una gran fita, donat que les qüalificacions obtingudes en aquest treball de recerca té un valor rellevant a la nota final de batxillerat.

Els alumnes valoren que la realització del TR aporta experiència acadèmica pel que fa als mètodes de recerca, però també ho troben enriquidor a nivell personal.

Pel que fa a l’opinió del claustre, està molt satisfet per la feina i resultats de l’alumnat.

D’aquí a uns mesos, iniciaran aquesta experiència els alumnes de primer.