PREMIS IRONMAN

Al llarg d’aquest trimestre els alumnes de 1r i 2n d’ESO han realitzat la unitat didàctica “Ironman” a la matèria d’Educació Física, en la que han treballat la resistència.
Un cop finalitzada, s’ha lliurat un diploma als alumnes que van completar-la en reconeixement al seu esforç… Llegeix més»

CONCURS “Jo tinc la paraula”

L’alumne Àlex Sasot, de 2n ESO A, ha participat al concurs “Jo tinc la paraula”, organitzat pel Departament d’Educació.
L’objectiu del concurs és provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç.
L’Àlex Sasot va… Llegeix més»

PORTES OBERTES BATXILLERAT 21-22

Aquest any i degut al context de la pandèmia, les portes obertes de batxillerat es faran de forma telemàtica amb la possibilitat de demanar una entrevista personalitzada per  a conèixer més de prop el centre. Si aquest és el cas, cal trucar a l’Institut  (93 478 82 99)  i demanar cita prèvia.

El dia 27 d’abril a les 18 h. es farà una sessió informativa virtual a través de l’aplicació MEET    https://meet.google.com/  Per connectar-se  a la reunió  cal introduir el codi  jfo-rwid-zet  i  es donarà accés a partir de les 17:45h.

En el següent enllaç es pot consultar informació del batxillerat 21-23 a l’Estany de la Ricarda:  INFO BATX

També es poden consultar els següents enllaços que ofereixen informació actualitzada i de qualitat  així com el detall del funcionament del procés de preinscripció.

Espai  Web  triaeducativa.gencat.cat,

Espai  Web  Estudiar a Catalunya,