Servei de Consulta Oberta del Programa Salut i Escola

La setmana passada es va reprendre el Servei de Consulta Oberta del Programa Salut i Escola.

La consulta s’obre els dimecres quinzenalment en horari d’11 a 14.30 hores, moment en què els alumnes que ho necessitin podran consultar a la infermera referent, del CAP Ramona Vía. Aquesta estarà present al centre garantint-los privacitat, confidencialitat i proximitat, i facilitant-los consells de salut, assessorament i suport.

El programa Salut i Escola, de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, té com a objectiu millorar la salut dels adolescents mitjançant accions de promoció de la salut, de prevenció de les situacions de risc i d’atenció precoç per als problemes relacionats amb la salut afectiva, sexual i mental, els hàbits de salut (consum d’alcohol, tabac i altres drogues; exercici físic, dieta, etc.), la violència i els maltractaments segons gènere, i els trastorns alimentaris.