IntersECCions a l’institut

Com a part del projecte d’Interseccions, aquest any podem gaudir d’una auxiliar de conversa que donarà suport a les classes d’anglès oral.

La Cece Miller, procedent de Zambia, ens acompanyarà durant tot el curs interactuant amb la comunitat educativa, fet que permetrà l’alumnat adquirir major fluïdesa amb un parlant nadiu en llengua anglesa i alhora conèixer noves cultures i visions del món. A les sessions d’anglès, i de manera rotatòria, un grup de 5 o 6 alumnes tindrà l’oportunitat de treballar en grup reduït en una altra aula amb la Cece.

Tanmateix, el professorat conviurà amb ella com a una companya més amb la que practicar aquesta llengua en hores no lectives.

L’experiència ja està sent un èxit!