INFORMACIÓ FAMÍLIES I ALUMNAT

COMUNICAT  5   27-3-20

Benvolgudes famílies i alumnat,

Estem segurs que seguiu  atentament els mitjans de comunicació i totes les informacions que van sortint en relació a les afectacions del Coronavirus.

Recordem les més destacades i que afecten a la comunitat educativa:

• Tal com s’ha anunciat, l’estat d’alama i el confinament s’allarguen de moment fins el dia 11 d’abril.
  • La preinscripció per al curs vinent s’ajorna i s’està treballant per poder garantir la seva realització per part de totes les famílies.
  • La majoria d’alumnes estan treballant de forma on-line i el professorat va fent un seguiment de les tasques que s’encomanen. És important que l’alumnat consulti periòdicament el seu correu electrònic.
  • Les notes de la segona avaluació és posaran tenint en compte només les activitats fetes fins el  dia 12 de març.  Cal seguir treballant amb les activitats proposades per cada professor.
  • La selectivitat es farà entre el 22 de juny i el 10 de juliol i es flexibilitzaran les preguntes

Us recordem novament que cal  seguir  les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a:  http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

És molt important que seguiu atents als diferents canals de comunicació  del centre (pàgina web, e-mail, instagram, …).

Agraïm la vostra  col·laboració.