INFORMACIÓ FAMÍLIES I ALUMNAT

COMUNICAT  4   19-3-20

Benvolgudes famílies i alumnat,

Continuem donant informació actualitzada.

• Tal com ha anunciat avui el conseller d’educació, en aquest moments no se sap la data de retorn als centres perquè el confinament s’allargarà.
  • La preinscripció per al curs vinent s’ajorna fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
  • S’ha enviat un correu a tots els alumnes amb les tasques a realitzar durant els propers dies.
  • Les notes de la segona avaluació queden ajornades. Cal seguir treballant amb les activitats proposades per cada professor.

Us recordem novament que cal  seguir  les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a:  http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

És molt important que esteu atents als diferents canals de comunicació  del centre (pàgina web, e-mail, instagram, …) ja que són el mitjà de transmissió de les informacions que afecten a la comunitat educativa.

Agraïm la vostra  col·laboració.

La Direcció