CELEBRACIÓ DEL NADAL A L’ESTANY DE LA RICARDA

Avui dia 21 de desembre hem celebrat el Nadal amb diferents activitats a l’institut, entre elles l’entrega de postals i amic invisible.

Cap a mig mati ens hem desplaçat al Teatre Modern. Allà els representants de la Comissió d’Escola Verda del centre han fet entrega dels premis a les millors classes que han reciclat paper i plàstic (han guanyat les classes de 1r D i 4t C). Desprès el nostre alumnat de 3r d’ESO que cursa el projecte Entre Bambalinas ha representat l’obra de teatre titulada “Historia de una escalera”, d’Antonio Buero Vallejo. En acabar l’obra, han hagut diferents actuacions musicals de l’alumnat de l’institut.

Ha sigut un mati molt emocionant i nadalenc!

Us compartim unes fotos.