A l’Estany, parlem l’anglès

Avui us mostrem el vídeo (fer clic sobre la imatge) d’una de les presentacions en anglès que han fet les nostres alumnes de primer d’ESO. Per motivar l’alumnat a treure’s la vergonya de parlar en anglès, combinem la seva pràctica amb l’humor i el joc, de manera que podem treballar la competència plurilingüe de forma lúdica i divertida.

Pensem que l’anglès és, cada cop més, una llengua global necessària per a comunicar-se en tota mena d’ambients, sectors i professions. Per això, és molt important que els alumnes s’engresquin a parlar-lo des del primer moment en què entren a l’Institut, perquè així puguin assolir l’etapa amb un nivell d’anglès competent que no els impedeixi arribar a satisfer les exigències de qualsevol carrera professional.