INFORMACIÓ ALUMNAT

COMUNICAT  3    17-3-20

Benvolgudes i benvolguts alumnes,

El professorat del centre està treballant per continuar la seva activitat docent de forma no presencial. És important que es consulti el correu personal per veure les tasques que s’estan enviant i que es poden anar fent des de casa.

Demanem als alumnes, que mitjançant els seus grups de whatsapp difonguin el missatge  “d’obrir el correu electronic” entre els seus companys de classe.

Us recordem novament que cal  seguir  les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que ES VAN ACTUALITZANT a: http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

És molt important que esteu atents als diferents canals de comunicació  del centre (pàgina web, e-mail, instagram, …) ja que són el mitjà de transmissió de les informacions que afecten a la comunitat educativa.

Agraïm la vostra  col·laboració.

La Direcció