Setmana europea de la prevenció de residus 2019

Del 16 al 24 de novembre del 2019 va tenir lloc la Setmana europea de prevenció de residus.

Des de l’institut hi vam participar realitzant una enquesta sobre els residus al centre, a la qual van respondre 220 alumnes! A més, els delegats verds van anar a informar sobre els residus a totes les classes de la ESO, i van demanar que cada alumne escrivís un compromís per a millorar la gestió de residus al centre. Amb els compromisos de tots i totes, vam fer l’Arbre dels Residus 0!, que el podeu veure a les fotos.

Al llarg de tota la setmana vam projectar a l’entrada del centre una presentació sobre els residus, els resultats de l’enquesta i alguns dels compromisos de l’alumnat.