Per Carnaval, torna la Batucada dels alumnes de 4t d’ESO!

Aquest Carnestoltes de nou hi ha hagut moviment amb la Batucada dels alumnes de 4t d’ESO que fan la materia optativa de música. El dilluns 25 de febrer i aprofitant l’arribada del Rei i la Reina Carnestoltes a l’Arquitecte Jujol, hem anat a posar ritme i festa, tot fent ballar a tot l’alumnat del

el centre de primària.

El dimecres, tal i com ja va sent tradició, la batucada de l’Institut es va desplaçar a La Secuita per oferir uns tallers de percussió als alumnes de primària del poble. Vam xalar molt i després de l’esforç vam degustar la fantástica calçotada que ens van oferir. El divendres de carnaval, per la tarda, un grup d’alumnes i professors hem tornat de nou a La Secuita per tal de animar a pares, mares, alumnes i professorat a ritme de Batucada.

Us deixem unes imatges i en l’adreça de l’Escola Guillem de Claramunt hi trobareu alguna fotografía.

TALLER DE BATUCADA A L’ESCOLA GUILLEM DE CLARAMUNT