Hem celebrat la Diada Verda de l’institut.

El passat 27 d’abril, vam celebrar la Diada Verda organitzada per la comissió verda amb el suport de l’ajuntament dels Pallaresos i amb l’ajuda dels alumnes de tercer d’ESO, els quals estaven realitzant el servei a la comunitat.

La jornada va seguir l’horari previst. Les primeres activitats van ser la sessió de ioga i les curses/caminades, el dia ens va acompanyar amb un Sol esplèndid.

Mentrestant al pati, s’anaven instal·lant diferents espais. L’inflable de l’Agència de Residus de Catalunya, la taula per esmorzar, l’exposició de l’Agència Catalana de l’Aigua, la maqueta de l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals de Tarragona per part de l’empresa EMATSA., les taules on fer xapes i imants. Així com al gimnàs el concurs de preguntes (kahoot!).

També s’iniciava el cartell col·laboratiu a l’exterior del centre i la plantada d’espècies aromàtiques a l’hort.

Finalment l’acte de clausura va consistir en l’entrega de premis de les curses i del concurs fotogràfic.

Moltes gràcies a tots els qui vau assistir, famílies, amics i alumnes. Esperem que ho gaudíssiu molt i que fos de profit per tots vosaltres. Ens veiem a la pròxima edició.

Salut i sostenibilitat!

Equip verd.