Festa Major (dilluns 23 d’abril)

Benvolgudes famílies,

El dilluns 23 d’abril, el primer dia de la nostra festa major, estarem tot el matí al camp de futbol dels Hostalets fent activitats esportives (els jocs olímpics). L’entrada a les 8:00 serà com cada dia: els alumnes han d’anar a classe per passar llista i després marxarem tots junts caminant. A les 14:30, però, la sortida serà des del camp de futbol. És a dir, els alumnes que no utilitzen el servei de transport, podran marxar directament cap a casa. Els que fan ús del transport, tindran els autobusos esperant-los allí mateix. Moltes gràcies.

L’equip directiu