Volem donar l’enhorabona a l’alumnat de 2n de batxillerat que aquest curs ha assolit una qualificació mitjana d’excel·lent en finalitzar els seus estudis. Aquest reconeixement és fruit de l’esforç, la dedicació i la constància demostrats al llarg de tota l’etapa.
De manera especial, felicitem els tres alumnes que han obtingut la Matrícula d’Honor, la màxima distinció acadèmica del batxillerat.
Alumnes amb Matrícula d’Honor:
Gonzalo Oliver Sánchez
Martina Irazuzta Grau
Laia Almira Marimon
Alumnes nota mitjana d’excel·lent:
Claudia Cano Viudes
Esther Moreno Prim



