Excel·lència acadèmica

Volem donar l’enhorabona a l’alumnat de 2n de batxillerat que aquest curs ha assolit una qualificació mitjana d’excel·lent en finalitzar els seus estudis. Aquest reconeixement és fruit de l’esforç, la dedicació i la constància demostrats al llarg de tota l’etapa.

De manera especial, felicitem els tres alumnes que han obtingut la Matrícula d’Honor, la màxima distinció acadèmica del batxillerat.

Alumnes amb Matrícula d’Honor:

Gonzalo Oliver Sánchez

Martina Irazuzta Grau

Laia Almira Marimon

Alumnes nota mitjana d’excel·lent:

Claudia Cano Viudes

Esther Moreno Prim

 

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut