Comunicat d’informació: Funcionament del 3r trimestre

Benvolgudes famílies,

el dimarts dia 14 comencem el 3r trimestre, i per les causes que tots coneixem, ho haurem de fer de forma virtual. Per les poques informacions que tenim, encara trigarem a tornar a l’institut.
Això implicarà canvis en la manera de fer, els continguts que s’acabaran fent i els criteris d’avaluació. La nota final d’aquest curs s’haurà de calcular tenint en compte els dos primers trimestres, que s’han fet amb normalitat, i s’hi afegirà la feina que durant aquest trimestre puguin fer els vostres fills, sempre en positiu i sense que els alumnes que, per raons diverses, no puguin fer-la tota, en surtin penalitzats. Malgrat tot, esperem noves instruccions del Departament d’Educació i això pot canviar.
Per fer-ho possible, hem refet l’horari setmanal dels alumnes. Us l’hem enviat per correu i també el trobareu en aquesta web a Menú > Horaris.
Us demanem que el deseu o l’imprimiu perquè els vostres fills el tinguin avinent cada dia per saber de què han de fer feina.
Al correu teniu una explicació més detallada de com funcionarem. Qualsevol dubte que tingueu feu-nos-el arribar al correu del centre.
Cordialment,
ED