El dimecres 3 d’abril van tenir lloc les semifinals territorials del Certamen de Lectura en Veu Alta a Cal Bolet, a Vilafranca, i l’institut el Foix hi va participar en la categoria de Corsaris i Tropa de Corsaris. ⚔️📖
Les nostres representants titulars eren la Laia Trujillo (2nC) (Corsaris) i la Mariya Bilchyck (4A), la Noa Cabré (4B) i l’Èlia Prunera (4) (Tropa de Corsaris) i els suplents eren el Lleïr Farré (3E), el Bruno Gràcia (3B) i l’Aleix Ortega (3E), que van estar preparats en tot moment per si havien de sortir a llegir.
Totes les titulars van competir a un altíssim nivell! 👏🔝 I ho van fer tan bé que la tropa de corsàries van guanyar en la seva categoria 🥇 i ara aniran a la final del Penedès!
Enhorabona! Segur que ho faran molt bé també! Desitgem-los sort! 🤞


