La casa de Bernarda Alba – sortida al teatre de 2n de BAT

El dimarts 5 de desembre, l’alumnat de 2n de batxillerat va assistir a la representació teatral de l’obra  La casa de Bernarda Alba de Federico García Lorca al teatre de Tarragona, en el marc curricular de Llengua castellana i literatura.
Tracta de representar la situació dramàtica que patien de dones als pobles de l’ Espanya de la primera meitat del segle XX. Esperem que ens serveixi de reflexió perquè no tornin aquells temps i aquella situació, sobretot per les dones.
Aquesta visita ha estat organitzada pel Departament de Llengua i Literatura Castellana. En aquesta ocasió l’alumnat ha sigut acompanyat per les professores Maite Garola i Maria Cucurull.