L’Institut contribueix a la Marató de TV3

El dimarts 12 l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i els de Batxillerat vas assistir a les xerrades formatives de la Marató que enguany està dedicada a les malalties infecciones

Així mateix, el dia següent, dimecres 13 de desembre, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO de l’Institut de Constantí va sumar-se a l’activitat solidària que porta a terme la biblioteca del municipi per a la Marató de TV3.

Gairebé 100 alumnes van fer una lectura continuada del llibre de la Marató o altres textos relacionats amb aquestes malalties. L’Ajuntament de Constantí farà un donatiu d’1€ per a cada persona que hi participa. Un cop acabaven de llegir, els alumnes escrivien el seu nom en un plafó amb el lema “Jo hi he col·laborat”.

L’Institut de Constantí estem molt contents i orgullosos de la participació del nostre alumnat en una causa tan solidària.

Marató 2017 Lectures