Jornada Cultural 2019

El dia 25 d’abril va tenir lloc una nova edició de la Jornada Cultural de l’Institut amb la tradicional sortida a Barcelona.

En aquesta jornada, els alumnes visiten llocs emblemàtics de la capital catalana i culminen així una tasca prèvia on han conegut alguns detalls d’aquests indrets i així poden realitzar les activitats dissenyades per a l’ocasió.

El recorregut del grup de 1r d’ESO tenia com a principal punt d’interès el Museu Picasso, una de les novetats d’aquest any.

L’alumnat de 2n d’ESO va anar al Museu Marítim.

El de 3r d’ESO, per la seva banda, va fer un recorregut pel recinte modernista de l’Hospital de Sant Pau.

4t d’ESO va poder accedir a l’interior del temple de la Sagrada Família, l’altra gran novetat d’aquesta edició.

Finalment, els alumnes de batxillerat van realitzar la visita al Parlament de Catalunya amb un itinerari posterior pel Parc de la Ciutadella i el Centre de Cultura de la Memòria del Born.

Tots els grups van acabar la jornada al complex Maremàgnum, abans de tornar a Constantí.

Podeu trobar un recull de les imatges d’aquesta edició de la Jornada Cultural aquí.