Taller d’astronomia, dins de la Setmana Cultural

El passat 26 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO va gaudir d’un taller pràctic d’astronomia. Davant de la pregunta “com podem vèncer la gravetat?”, el Sr. Joan, monitor de l’empresa Astronòmics Quarks va demostrar com es pot llençar un coet fins a arribar a la Lluna.

En una pràctica simple però amb una molt bona explicació, es va poder entendre com simplement l’aigua o aire comprimit poden ser suficients per llençar un prototip de coet fins a 30 metres d’alçada.

Cal agrair la gentilesa de l’ajuntament que per segon any consecutiu ofereix una activitat didàctica als centres de titularitat pública del municipi dins del marc de la setmana cultural del municipi.

Si cliqueu en la foto, podeu veure com l’alumnat ha fet volar un simple coet.