Divendres 28: castanyada 2016

L’Institut de Constantí ha celebrat la castanyada amb una gran participació de l’alumnat, professorat i membres de l’AMPA.

S’han venut panellets (fets pels propis alumnes de 1r de Batxillerat i mares de l’AMPA), castanyes (gràcies a l’alumnat de 4t) amb la finalitat de recaptar diners per al viatge d’estudis.

L’alumnat ha participat en un concurs de coreografia en què el jurat estava format per dos alumnes, dos professors, una mare de l’AMPA i un membre del PAS: estaven representats tots els sectors de la nostra comunitat educativa.

Finalment s’han donat els premis a la millor coreografia: el primer premi ha estat pel grup de 1r A d’ESO; i el segon, per l’alumnat de 1r de Batxillerat. El de millor disfressa masculina i femenina han quedat deserts.

Per veure totes les imatges, clicar  aquí (àlbum flickr).