Taller “mediterraneamos”:

El dia 21 i 26 d’octubre, es van realitzar tallers de vida sana en el nostre centre. Aquests tallers es van adreçar a l’alumnat de 1r i 3r ESO i van ser proposades pel professorat del departament de ciències naturals i d’educació física.

L’activitat va consistir en un taller de cuina i un altre d’exercici físic.

Durant el mati del dia 26 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO s’han posat el davantal per preparar unes “fajitas” d’allò més saludables! Mireu que bé s’ho han passat mentre aprenien les claus de la dieta Mediterrània! Fins i tot han organitzat un concurs amb els millors plats! I després han ballat una mica de zumba per recordar que cal fer una mica d’exercici cada dia!