Visita de l’alumnat de 2n ESO a la central nuclear d’Ascó

El passat 11 de desembre, el departmant de tecnologia ha organitzat una visita pels alumnes de 2on de la ESO. en aquesta ocasió es va visitar el Centre de Informació de la Associació Nuclear Ascó-Vandellós II (ANAV).

Es un espai interactiu concebut per conèixer l´energia, ones electromagnètiques, radiacions ionitzants, infrarrojos, rajos X, funcionament d’una central nuclear, gestió dels seus residus radioactius així com fer anar un simulador de la sala de control.

A la finalització de la visita, els alumnes van ser obsequiats amb una bossa de material educatiu, gentilment cedit per ANAV.