Visita a l’Espai de l’estudiant (Valls) i Expotècnic 2019

El passat dijous dia 14, el nostre alumnat de 4t d’ESO i 2n de BAT va visitar L’espai de l’estudiant (fira educativa celebrada a Valls els dies 14 i 15 de març) i l’Expotècnic del Complex educatiu de Tarragona.

El departament d’orientació educativa de l’Institut de Constantí organitza anualment aquestes activitats amb l’objectiu de donar a l’alumnat una visió més àmplia sobre les diferents opcions formatives possibles un cop acabats els estudis de l’ESO o el BAT i acompanyar el nostre alumnat en el seu procés de presa de decisions, intentant sempre que cadascun dels nostres estudiants pugui triar la millor opció, d’acord amb els seus interessos i aptituds.

Els alumnes van poder recollir informació relativa a tota l’oferta formativa universitària i de formació professional de la zona i van poder veure in situ les aules dels instituts Pere Martell i Cal·lípolis on es cursen molts del cicles formatius més demandats actualment.

Aquí teniu l’enllaç per veure les fotografies!