Sortida a Barcelona de 2n d’ESO

El passat 28 de febrer els alumnes de 2n ESO van fer una sortida a Barcelona i vam visitar:

• El Museu Nacional d’Art de Catalunya on vàrem visitar l’exposició d’art romànic, una de les més importants del món sobre aquest estil artístic. L’alumnat va poder analitzar diverses pintures i escultures en viu i sentir-se com si visqués a l’edat mitjana.
  • EL festival YOMO ( TheYouth Mobile Festival ) en el marc del Mobile WorldCongress:

Els alumnes van poder participar en diferents d’activitats interactives, i tallers pràctics amb la finalitat de que s’involucrin en les disciplines STEAM.

Podeu veure les imatges, clicant en la foto.