Treball sobre fotosíntesi dels alumnes de 2n de Batxillerat

Els alumnes de segon de BAT que cursem Biologia, durant les vacances de Nadal, vam elaborar un projecte corresponent al procés de Fotosíntesi. A la dreta de la fotografia podem veure un cloroplast molt detallat, corresponent a l’orgànul on té lloc aquest procés. Posteriorment, al centre de la fotografia, observem representades les dues fases de la fotosíntesi. Finalment, als fulls del centre es pot llegir el balanç final de les molècules que s’obtenen. Gràcies a aquest projecte hem pogut entendre aquest procés i la importància que té en el nostre planeta. Esperem que us agradi!

Adrià, Fatiha, Lucia i Silvia.