Inici de classes: 11 de gener

Benvolgudes famílies,

Us recordem que demà, dilluns 11 de gener, es reprenen les classes del segon trimestre. Cal seguir amb les mesures de seguretat establertes pel Salut: mans netes, mascaretes, distància i ventilació. Malgrat que la calefacció resta operativa, cal anar ben tapats, atès que cada hora cal ventilar aules.

Recordeu que les activitats extraescolars es mantenen si són grups estables com és el cas dels estudis assistits que es porten a terme els dilluns i dimecres al centre. Dilluns toca els grups estables de convivència de 1r A i 1r C.

En el cas de Batxillerat, se segueix en l’aprenentatge híbrid: 2n de batxillerat, els dijous; i 1r, un dia a la setmana segons calendari que lliurarem demà a l’alumnat i penjarem al web.

Atentament,

L’Equip directiu