Sessió informativa per a l’alumnat de 4t d’ESO

S’albira la fi del curs 2016-17 per a l’alumnat de 4t d’ESO i això vol dir que se’ls acosta la fi de la seva etapa d’ensenyament obligatori; i per a alguns a més l’acomiadar-se del centre on han passat quatre anys de la seva vida, anys claus de la seva adolescència.

Tot plegat comporta que s’apropa el temps de prendre decisions, de reflexionar i pensar “On em veig dins de pocs anys?”, “Què vull fer el dia de demà?”. No és fàcil, el prendre decisions de cara a un futur; però en aquest punt, els alumnes no estan sols: compten amb el recolzament de la família i també del centre.

Durant tot aquest curs han comptat amb l’ajuda de la tutora PAT, la Teresa, per anar treballant l’autoconeixement, les possibles sortides en acabar l’ESO, etc.

Per tal d’acompanyar-los en aquest moment clau i compartir amb les famílies les seves preocupacions i expectatives davant un horitzó que els ofereix diferents opcions d’estudis, el dimecres dia 10 l’equip directiu, conjuntament amb els tutors de 4t i l’orientadora PAT, vam convocar-los a una reunió informativa.

34578351675_cf148264f0_z

Cal agrair l’assistència dels alumnes i de moltes famílies per tal de compartir inquietuds i interrogants davant un futur que cal decidir.

Esperem que la reunió d’ahir hagin donat resposta a aquestes incerteses i que el nostre alumnat, amb l’ESO o sense, al final de curs assumeixin el repte del seu futur amb pas ferme i sobretot, amb passió per assolir els seus somnis.

34447915641_130ae243c2_z 34192162870_82fb4b18ed_z

Sort a tots vosaltres, alumnat de 4t!