Robòtica: programem!

Ja portem un quants dies de robòtica i l’alumnat comença a veure hic et nunc la possibilitat de la programació en l’activitat extraescolar de robòtica (iniciativa portada a terme per l’Aliança STEM, constituïda per la URV, el departament d’Ensenyament i l’AEQT). L’objectiu de l’Aliança STEM és promoure programes adreçats a escolars per augmentar les vocacions i l’atracció de talent cap als àmbits de la ciència i la tecnologia.

em-gravo

A l’institut de Constantí hi participen 21 alumnes (de 1r, 2n i 3r d’ESO), els dijous (de 15.30 a 17:00 h. Constatem que a mesura que passen els dies, l’alumnat gaudeix d’aquesta iniciativa. Cal felicitar a les doctorands, Anna i Miriam pel seu entusiasme i interès. També cal esmentar l’Anna (responsable de la URV) que aquests tres últims dijous ens ha acompanyat. Tot un plaer.

Més val una imatge que mil paraules…..