Exàmens de matèries pendents

La setmana del 27 al 31 de març és l’última per presentar els dossiers i treballs per a la recuperació de matèries pendents. Vosaltres ja sabeu que hi ha matèries que us heu de presentar a controls i en altres que no. En les vostres classes hi ha un document penjat que us informa com es recupera cadascuna de les matèries.

Per tant, les recuperacions poden ser amb dossiers, amb dossiers i controls, amb treballs… Recordeu: quan arribi el dia 31 de març, tots els treballs que heu d’elaborar per recuperar les matèries pendents han d’estar completats i presentats.

Per a les matèries que us heu de presentar a un control, us presentem el calendari dels exàmens:

capturaELS ALUMNES AMB MATÈRIES PENDENTS FARAN ELS EXÀMENS DE RECUPERACIÓ  EN ELS SEGÜENTS DIES EN LA SEVA HORA DE SOCIALS

captura-6

1. Angeles perez lopez