Projecte de Lectura 23/24

La setmana vinent comença el projecte de lectura 🙂

L’alumnat fa un total de dues hores i trenta minuts setmanals de lectura individual, repartides en sessions de trenta minuts. La selecció del llibre és particular, a partir dels interessos de l’alumnat, ja sigui portant el llibre de casa o bé escollint-ne un dels de la biblioteca (municipal, de l’institut o de l’aula).

Un dels objectius principals que ens marquem de cara als propers cursos, a l’institut de Constantí és potenciar les quatre habilitats lingü.stiques: la comprensió i l’expressió, tant oral com escrita.

L’objectiu del gust per la lectura és doble: volem, d’una banda, donar al nostre alumnat un espai adequat on poder gaudir dels llibres que ha escollit i aconseguir que s’aficioni a la lectura i llegeixi per plaer i, d’altra banda, millorar el seu nivell de comprensió lectora.

Aquesta iniciativa es basa en la dedicació de 30 minuts diaris a la lectura d’un llibre per part de tot l’alumnat de l’ESO. Aquesta distribució horària és de caràcter rotatiu. Cada setmana s’utilitza la primera mitja hora d’una franja horària diferent.

● 1a setmana: de 8.30 h a 9.00 h.

● 2a setmana: de 9.30 h a 10.00 h.

● 3a setmana: de 10.30 h a 11.00 h.

● 4a setmana: de 12.00 h a 12.30 h.

● 5a setmana: de 13.00 h a 13.30 h.

● 6a setmana: de 14.00 h a 14.30 h.

Salutacions!