Lliurament dels millors expedients i beques corresponents

Dilluns a les 18:00 es va fer el lliurament dels millors expedients i les beques corresponents.

Va presidir l’acte el Sr. Óscar Sánchez, l’alcalde, i la regidora Dolors Fortuny. També hi van assistir la responsable de Sarpi, que lliura una beca a l’alumnat de 2n de Batxillerat, la presidenta de l’AFA, Cristina Callejón, i la directora del centre, Mercè Grané.
L’alumnat convocat va assistir acompanyat de les seves famílies. Va ser un acte curt, senzill, però emotiu.
L’alumnat de 1r a 3r d’ESO i de 1r de Batxillerat tenen la gratuïtat de la quota de centre, i els premiats són:
  • 1r d’ESO: Riham Iaki
  • 2n d’ESO: Dienabou Diallo
  • 3r d’ESO: Paula Valero
  • 1r de Batxillerat: Eyen Martínez
Pel que fa al millor expedient de 4t d’ESO, l’AFA atorga una dotació de 300 euros:
  • 4t d’ESO: Pol Petit
Quant a l’alumnat de 2n de Batxillerat, s’atorguen tres beques de 600 euros: dues les concedeix l’Ajuntament i, la tercera, l’empresa Sarpi. Els alumnes que van recollir el diploma que els acredita amb el millor expedient són:
  • Maria Callau i Luís contreras (Ajuntament)
  • Júlia Ransanz (Sarpi)
Cal dir que aquesta alumna, Júlia Ransanz, ha obtingut una qualificació de 9 a les PAU.
L’acte va acabar amb unes paraules d’agraïment dels alumnes.