Programa de Diversificació Curricular (PDC)_Erasmus +

El PDC és un nou recurs del nostre Institut adreçat a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO que promou la INCLUSIÓ de tot l’alumnat: permet donar les mateixes oportunitats educatives a totes i tots. El nostre PDC té com a objectius afavorir l’assoliment dels sabers de l’etapa, potenciar la continuïtat de la formació reduint l’absentisme escolar i contar amb implicació de les famílies (important i imprescindible per dur endavant el nostre PDC).

El Programa es du a terme al nostre centre i les matèries i els continguts que estan organitzats de manera diferent treballant tres àmbits: científic tecnològic, lingüístic i pràctic.

És per tant una molt bona oportunitat per aconseguir èxit en els estudis d’ESO!!

#CETE #educacioninclusia #mceducacioninclusiva