Missaglia, crònica del dia 18 de maig

Buongiorno da Missaglia!!!
El dia d’ahir va estar carregat d’activitats!!! Les nostres companyes van entrar a diferents classes de 1r per fer observació d’aula i el que més els va cridar l’atenció fou:
1) La classe de Literatura fou molt interessant sobretot per la participació de l’alumnat.
2) La classe de Valors, on l’alumnat va treballar i aprendre el significat del concepte ASSERTIVITAT.
3) La seva participació al GEARS PROJECT on es treballen les habilitats cognitives (memòria, atenció,…) amb l’alumnat que necessita més suport. Van poder observar que mitjançant el joc s’activen les xarxes afectives que faciliten l’aprenentatge.
A més a més, les nostres companyes es van entrevistar amb membres de l’equip directiu del centre acollidor. L’intercanvi d’informació fou molt enriquidor per a les dues parts ja que els va permetre explicar el funcionament dels sistemes educatius i compartir experiències.
La Laura i la Desa estan molt satisfetes de les tasques observades i realitzades.
Ens han dit que avui aniran a La Competizione Atletica. Ja us contarem demà!!!!