Jornada de portes obertes (alumnat i famílies)

Dimecres 11 ens van visitar els futurs alumnes de 1r d’ESO, que actualment estan cursant 6è de Primària a l’Escola Centcelles (15.00) i Mossèn Ramon Berguedà (16.00). Va ser una tarda on els sentiments van estar a flor de pell: nervis, dubtes, inquietuds, expectatives, reptes, il·lusions…

Vuit alumnes de l’Institut (quatre de 1r i quatre  de 4t) van ser els encarregats d’explicar el funcionament del centre i mostrar les instal·lacions del centre, després de ser rebuts per la directora i professorat del departament d’Orientació Educativa.

Més tard, a les 17.30, va arribar el torn de les famílies. En presència de tot l’equip directiu, la cap d’estudis va anar explicant a les famílies presents els canvis que comporta el pas de Primària a Secundària, els punts forts de l’Institut, l’opció curricular pròpia així com la presentació de la pàgina web on es pot consultar informació diversa: organització del centre, funcionament, marc horari, aularis, recursos i un llarg etcètera.

Posteriorment, van visitar les instal·lacions del centre i vam acabar amb un frugal pica-pica per tal de seguir compartint dubtes i inquietuds, ja en un ambient molt més distès.

Podeu veure les imatges que recullen la jornada de les portes obertes d’aquest curs.
Portes obertes 2018