Aprenent d’altres companys!

Des de l’assignatura de religió catòlica portem a terme el projecte Fem de profes.

Els alumnes de 4t ESO es preparen per parelles els  temes del currículum de religió catòlica de 1r d’ESO i  posteriorment ho expliquen als alumnes de 1r ESO.

L’activitat és quinzenal i es reparteix en dos quatrimestres, d’aquesta manera tots els alumnes poden participar en el prrojecte.

Té una durada d’una hora  i les explicacions orals van acompanyades d’una presentació de diapositives, jocs, mini dossier….D’aquesta manera l’alumnat gaudeix de l’aprenentatge perquè parteix d’interessos similars i fa que aquestes interrelacions siguin enriquidores i ’ajudin al  desenvolupament integral dels alumnes.

Aprenem dels companys!