Jornada de portes obertes: 25 de març. Us hi esperem!

El nostre Institut de Constantí oferirà el pròxim dilluns, 25 de març, l’habitual jornada de portes obertes al centre abans de l’inici de les preinscripcions per al curs 2019-2020.

La jornada es dividirà en tres franges.

• A les tres de la tarda (15.00 h) hi ha prevista la visita dels alumnes de l’escola Mossèn Ramon Bergadà que el curs vinent han de començar primer d’ESO.
  • A les quatre (14.00) seran els alumnes de l’escola Centcelles els que realitzaran la seva visita a l’Institut.
  • I a les 17.30 de la tarda es farà una trobada amb els pares i mares dels alumnes que el pròxim curs han d’iniciar els seus estudis a l’Institut.

La cap d’estudis de l’Institut de Constantí, Mercè Grané, ha explicat al programa “Un dia més” de Constantí Ràdio que “la jornada consistirà en una xerrada informativa i una visita per les instal·lacions del centre”.

Us deixem l’entrevista: