INICIACIÓ A LA ROBÒTICA (EXTRAESCOLAR)

Ja tenim la llista final dels 20 alumnes admesos (el nombre d’inscrits ha superat les previsions, 20 places possibles) per a l’activitat extraescolar d’Iniciació a la robòtica que es portarà a terme en el segon quadrimestre, a partir de finals de febrer, gràcies al programa APQUA, de la Universitat Rovira i Virgili. Seran 10 sessions d’1 hora i mitja, totalment gratuïtes.

Esperem que aquesta activitat promogui els coneixements, les competències i les vocacions STEM entre els escolars i que els alumnes assimilin la curiositat i la inquietud pel coneixement a través del contacte amb els models propers que suposen els estudiants de doctorat.

Aquí teniu la llista definitiva d’admesos:

captura-de-pantalla-2017-02-10-19-19-17

Esperem que surtin grans projectes!