Gràcies per la vostra presència, pares i mares!

Ahir dimecres 26, va tenir lloc la reunió de pares i mares amb els tutors/es dels seus fills/es. Cal dir que amb el nou horari (15.10) va haver-hi més quòrum.

L’alumnat de 2n, 3r, 4t d’ESO i el de Batxillerat van anar directes a les classes respectives i van poder observar de primera mà com són les aules i experimentar in situ el lloc on passen tantes hores els seus fills.

En canvi, l’alumnat de 1r d’ESO, ja que eren els nous i els més petits del centre, van ser acollits per l’equip directiu a l’aula d’audiovisuals. Se’ls va explicar la nostra opció curricular, sobretot, pel que fa a les optatives pròpies de centre. Després van anar amb la tutora respectiva.

Des de direcció i el professorat s’ha f insistit molt en el fet que cal CAMINAR JUNTS, CENTRE EDUCATIU I FAMÍLIES, PER TAL D’ARRIBAR A FORMAR ACADÈMICA I HUMANAMENT ELS VOSTRES FILLS/ES, i per tant, que CAL COMUNICAR-NOS!

Mitjans… no ens en falten, només resta la voluntat d’uns i altres. GRÀCIES PER LA VOSTRA ASISTÈNCIA!

Àlbum de fotos