De nou, el projecte “Centcelles, el nostre objectiu”, premiat!

El curs 2017-18, la programació del projecte “Centcelles, el nostre objectiu” es van concretar en una sèrie d’activitats que van finalitzar en una recreació d’uns jocs al conjunt momumental de Centcelles: Vèncer a Olímpia! Celebrem uns jocs… a la grega.

Aquesta activitat, treballada per tots els centres educatius de Constantí, ha estat guardonada pel Consell Esportiu del Tarragonès amb un dels premis “AVRIGA FVSCVS”, com a primer premi en la Categora Millor programa, esdeveniment o activitats esportiva d’edat escolar, iniciativa o incorporació de noves pràctiques esportives.

El dia 5 d’octubre, el professorat responsable d’aquesta activitat, Gerard Ferrer i Desa Vidal (acompanyats de la directora, Rosa Claros), van estar presents en el lliurament del premi que van recollir dos alumnes dels centres de Primària.

Enhorabona i endavant! Augurem nous èxits en la vostra tasca que porteu a terme amb tant de coratge i passió!