ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR!

Benvolgudes famílies,

Des de dimarts, dia 2 de novembre, s’ha iniciat el procés per renovar els membres que acaben el seu mandat en el consell escolar. El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

En aquesta ocasió toca renovar un membre del sector de pares i mares; per això us animem a presentar-vos-hi i també a votar les persones que s’hi presentin.

Tota la informació del procés (cens electoral, convocatòria, candidatures… es pot consultar al taulell que hi ha al vestíbul del centre.

El consell escolar de l’institut de Constantí està format per:

1. Membres nats: director/a, que n’és la president/a i el cap o la cap d’estudis.
  2. Membres de designació directa:
    • 1 representant de l’Ajuntament de Constantí
    • 1 representant de l’Associació de mares i pares, designat directament per l’AFA.
  3. Membres electes
    • 6 professors/es escollits pel Claustre (en aquesta ocasió s’han de renovar 5 membres).
    • 3 representants elegits pels alumnes (cal renovar els tres representants)
    • 2 representants dels pares i mares (en aquesta ocasió falta un representant).
    • 1 representant del PAS
    • 1 representant del personal d’atenció educativa (PAE)
  4. Secretari, amb veu i sense vot.

El calendari del procés electoral el podeu consultar en aquest enllaç: calendari.

Esperant la vostra participació en un òrgan tan important,

cordialment,

Equip directiu, Constantí 4, de novembre de 2021