ARRENCA EL JUNIOR REPORT!

El passat dimarts, 26 d’octubre, l’Institut de Constantí va rebre l’entrega oficial de la beca SM-Cruïlla, que permetrà a l’institut dur a terme la seva pròpia revista digital i inserir-se al projecte Revista Escolar Digital (RED), iniciativa de Blue Globe Media i La Vanguardia

L’ICons Report, la revista de l’Institut de Constantí, va ser presentada a l’alumnat per l’equip del Junior Report: els periodistes Pere Millán i Elisa Pont, i la directora de l’editorial SM-Cruïlla, Núria Melgosa.

D’aquesta manera, l’alumnat de l’Ara Escric Anglès i l’Ara Escric Català de 3r d’ESO, acompanyat pel seu professorat, la Carme Icart, el Daniel Mas, i la coordinadora del Junior Report, l’Anna Montes, va poder gaudir de la primera sessió de formació presencial amb en Pere Millán, que serà el periodista i l’editor RED encarregat d’acompanyar el nostre institut en l’inici i el desenvolupament de l’ICons Report. L’alumnat de l’Ara Escric Castellà rebrà la sessió de formació el 2 de novembre.

L’experiència va ser molt enriquidora i positiva; felicitem l’alumnat per la seva actitud i participació. Van poder registrar-se a la web i ja tenim equip de redacció! Les notícies, reportatges, entrevistes, textos de creació, participacions a xarxes socials… i en totes les llengües impartides al centre aviat arribaran! Estigueu atents perquè deixarem patent tota l’actualitat de Constantí i el seu institut!

La directora de l’editorial SM-Cruïlla va destacar l’originalitat del nom escollit per la revista, així com la qualitat de la proposta presentada per la sol·licitud de la beca, fet que va provocar que l’Institut de Constantí l’obtingués per poder dur a terme el projecte del Junior Report. Així mateix, va encoratjar l’alumnat a seguir llegint i escrivint, a gaudir del projecte i de les activitats que se’n puguin derivar (com trobades amb altres instituts que també participin al projecte Junior Report i concursos literaris) i a treure’n el màxim profit. L’editorial SM-Cruïlla es va comprometre a observar els progressos dels periodistes i escriptors en potència de l’Institut de Constantí!

Aquí podeu llegir la notícia publicada a La Vanguardia: https://www.lavanguardia.com/local/tarragona/20211027/7819403/ins-constanti-lanza-propio-diario-escolar.html

Aquí teniu més imatges:

Junior report (2021)