Conferència de la Nadia Ghulam 4t C i 2n de Bat

Avui, l’alumnat de 4t d’ESO C i 2n de BAT han assistit a la conferència de la Nadia Ghulam a la biblioteca de Constantí, una afganesa que va viure la guerra al seu país, i durant més de 10 anys es va haver de fer passar per un noi per poder treballar i alimentar a la seva família. La Nadia ha explicat molts fets impactants sobre una de les etapes més dures de la seva vida. Ella ha creat una ONG, anomenada Ponts per la pau, que lluita per fomentar l’educació i la igualtat d’oportunitats, als països en conflicte. Des de Constantí la Nadia fa un crit perquè la societat fem força per aturar els conflictes bèl•lics.

Des de l’institut de Constantí volem agrair a l’equip de professionals de la biblioteca municipal de Constantí el fet d’haver organitzat aquesta conferència i d’haver-nos permès assistir-hi. Ha estat molt interessant!

Demà toca el torn als alumnes de 4t d’ESO A i B.

Moltes gràcies, Nadia, per no defallir.