2n de BAT al teatre: Terra baixa!

El dijous 22 de novembre, els alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut van assistir a la representació teatral de Terra baixa, d’Àngel Guimerà, al Teatre Metropol de Tarragona.

En paraules de l’alumna M. Dolores Ruiz: “Hem tingut l’oportunitat de gaudir d’una de les obres que vam llegir a 3r d’ESO i tornem a rellegir a 2n de Batxillerat: Terra baixa. Ens ha semblat una obra de teatre molt intensa i agradable; ha sigut una d’aquestes obres que són tan interessants que no hi ha res que faci que perdis el fil. Els actors i actriu han estat meravellosos, han clavat amb una total seguretat i perfecció el paper de cadascun dels personatges. Sens dubte, tornaríem a repetir!”.

Esperem que no “hageu de tornar a repetir”: senyal que acabeu 2n de Batxillerat amb èxit; i si la torneu a veure, serà per pur plaer personal!