Treballs narratius de l’alumnat de tecnologia de 4t
Hola a tot@s, encara que ja ha passat Sant Jordi, encara recollim feina que ha fet el nostre alumnat. En aquest cas, dins la matèria de Tecnologia, els alumnes de 4rt ha fet uns relats molt interessants. Aquí teniu un recull . A gaudir!
Treballs narratius de l’alumnat de tecnologia de 4t Llegeix més »










