Artistes a l’Aula: “Vives, supervivència i memòria”

Activitat realitzada amb els alumnes de Batxillerat Artístic:
El Consell Comarcal de la Selva ha impulsat el programa Artistes a l’aula  amb els instituts Montsoriu d’Arbúcies, l’institut Castell d’Estela Amer, l’institut Ramon Brugué de Sant Hilari i l’escola Les Falgueres de Fogars de la Selva.
 El projecte “Vives, supervivència i memòria” de la Cia. LAS LO LAS es el que s’ha  vist a l’institut d’Amer per tal de debatre sobre temes d’actualitat a partir de la pràctica artística (Dansa)
El programa  té com a objectiu posar en relació l’alumnat i els docents amb els agents del Dossier de professionals de les arts escèniques i la música de la Selva per compartir experiències de treball entre creadors i alumnes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *