Concurs canvi de logotip a l’escola d’Amer

A finals d’aquest any 2023 l’equip directiu de l’escola Gaspar de Queralt va decidir fer un canvi de logotip perquè l’anterior ja feia bastants anys que es va incorporar hi van decidir renovar-lo.

Per aconseguir el nou logotip que s’incorporarà aquest nou curs lectiu, van organitzar un concurs de dibuix on podien participar persones de totes les edats; per a decidir el logotip guanyador es va posar una urna a l’entrada de l’escola, on
van poder anar a votar tant els nens, com els pares, els avis, els veïns, etc.

El guanyador del concurs, amb un total de 82 vots, va ser l’alumne del nostre centre, Marc Sala González de 2n d’ESO (C).

Segons l’alumne, per fer el logotip es va inspirar amb “la dansa del patufet i el bou”, ja que per a l’escola es una tradició aprendre a ballar-la quan els alumnes cursen 6é de Primària.

Felicitem en Marc per tot el seu esforç i per la seva col·laboració en aquest projecte local impulsat per l’escola municipal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *