Mediació

Darreres notícies dels mediadors
Ja s’ha acabat la formació d’alumnes mediadors que hem fet durant el primer trimestre els dilluns a la tarda de 15.30 a 17.00 hores. Ens queda per fer una sortida per enllestir la formació el 30 d’abril  en la qual compartirem… Llegeix més»

iKB+

Ja tenim aquí iKB+, la nova revista de l’institut amb nou format, nou enfoncament, nous continguts…
Feu-vos-la vostra!

Avaluacions

Calendari de reunions de la primera avaluació

Dimarts 3/12/13
 Dimarts 10/12/13
Dimecres 11/12/13
 Dilluns 16/12/13
Dimarts 19/3/13

2n Batx. A – B
2n ESO B – C – A
1r ESO C – A – B
1r Batx A – B
3r ESO B – A – C

2n i 1r CF
4t… Llegeix més»

Comenius

Memories

Now that it’s all over, we have collected some of the most
memorable moments of the Comenius conference we held at our school from
the 3rd to the 9th November. We would like to share it with you all.
Take your time to visit this album and enjoy… Llegeix més»

Proves EOI

Escola Oficial d’Idiomes. Proves lliures

Es comunica a les famílies que s’obre el període d’inscripció a les proves lliures extraordinàries de l’Escola Oficial d’Idiomes dels nivells intermedi i avançat (B1 i B2, respectivament) d’anglès.
Aquest període s’inicia el dilluns 25 de novembre a les 09.00… Llegeix més»

Comenius farewell

Farewell

It’s all over now. An amazing week has just finished. Our guests have visited us and joined us in our lessons, made presentations on land management, visited the main sights in Barcelona, Sitges, Montserrat… What else? We offered the best of us and it… Llegeix més»

Comenius

Comenius. Day 2
Avui els alumnes del Comenius han pogut assistir a classes juntament amb altres alumnes del nostre Institut. Uns d’ells han estat a classe de química i han pogut veure la diferència amb el seu país.
Después de asistir a clases los alumnos han… Llegeix més»