VISITA DELS ALUMNES DE 6È DE L’ESCOLA CONCÒRDIA

Els alumnes de 6è de l’Escola Concòrdia de Sabadell han fet una visita als laboratoris de l’institut Ferran Casablancas dintre de les activitats de la setmana de la ciència.
Les professores del departament de Ciències Naturals, Cristina Alberti i Cristina Royo van organitzar una activitat d’observació amb lupa binocular i microscopi d’esporangis i espores de falguera. Par altra banda, les professores de Física i Química, Belen García i Mireia Blanch van treballar una pràctica de filtració i altra de cromatografia.
Podeu consultar aquesta activitat a l’enllaç de l’Escola Concòrdia:

Escola Concòrdia – cicle superior

Gràcies, nois i noies, per la vostra visita.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *