TOBADA D’ALUMNES MEDIADORS REALITZADA DES DE L’AJUNTAMENT DE SABADELL

Un total de 26 alumnes de diferents centres educatius de la ciutat, que exerceixen de mediadores i mediadors ens els seus centres educatius, han participat en la setena edició del taller Eines de Mediació, organitzat l’Ajuntament de Sabadell. El 10 d’abril, es va fer lliurament dels diplomes d’aprofitament als participants.
En la trobada també van estar presents familiars i amics dels alumnes participants.
El curs forma part del Programa de Suport a la Mediació Escolar i té per objecte impulsar i divulgar la mediació i els valors de la cultura de la pau entre els i les joves, així com potenciar la seva capacitat per resoldre els propis conflictes de manera pacífica.